Karrier

Ellátási lánc vezető

Referencia : E.V._2025.02.13. Terület : Beszerzés Szerződés típusa : Határozatlan idejű Telephely : Kaposvár - HU Ország : Magyarország

Discover Mersen

Szeretnél egy profi beszerzési csapat vezetője lenni, ahol egy dinamikus menedzsment csapat tagja lehetsz?

Akkor ez a lehetőség neked való, keressük lelkes, talpraesett és elhivatott ellátási lánc vezetőnket.

A Fusetech Kft. a túláramvédő biztosító betétek kulcsgyártója, egyike a három legnagyobb európai gyártónak. Az általunk előállított termék mások biztonságát szolgálja, akár atomerőművekben vagy olajfúrótornyokban is használják biztosító betéteinket világszerte. A mindennapi munkavégzés során első helyen az egészség és a biztonság áll.

Miért lehet neked való ez a lehetőség?

  • Értékes tapasztalatot szerezhetsz egy nemzetközi cégnél vezető pozícióban.
  • Hosszútávú karrierlehetőség, ahol egy sikeres menedzsment csapat tagja lehetsz.
  • Nálunk arra számíthatsz, hogy egy igazi csapat tagja lehetsz, ahol a gyakorlatban jól működik a csapatmunka projekttől függően minden szervezeti szinten.
  • Nem csak a kialakított rendszerek működtetésében vehetsz részt, hanem számítunk fejlesztési javaslataidra is.

Mire számíthatsz, ha csatlakozol csapatunkhoz?

Te felelsz majd a cég teljes ellátási láncáért, a rendelések beérkezésétől a vevőkhöz való kiszállításig, melyet egy magasszintű ERP rendszer támogat. A te felelősséged lesz a termeléstervezés, az alapanyag tervezés- és beszerzés koordinálása, a készáru kiszállítás, számlázás és egyéb logisztikai tevékenységek felügyelete, továbbá a raktározási tevékenység irányítása.

  • Te felelsz majd a termelés tervező és a raktári csapat vezetéséért, annak érdekében, hogy a termeléshez szükséges anyagbeszerzés és a vevői kiszállítás időben megtörténjen.
  • Fontos a rendszerszintű gondolkozás, hogy a vevői előrejelzések alapján megtervezd a cég kapacitását rövid-, közép és hosszútávon.
  • Te felelsz majd a termeléshez szükséges alapanyagok rendelkezésre állásának nyomon követéséért, ezen belül a termeléshez igazodó megrendelések, elérhetőségi dátumok, árak és egyéb alapanyagokhoz kapcsolódó információk visszaigazolásáért.
  • A te felelősséged lesz a megrendelések gyártási ütemezésének a felügyelete, a gyártási határidőkkel kapcsolatos nehézségek (esetleges késések) menedzselése.
  • Te felelsz a pontos raktárkészlet nyilvántartásáért és a szerződött alvállalkozók menedzseléséért, továbbá a készáru, rendelés szerinti helyre, és időre történő kiszállításának megszervezéséért, illetve az esetleges vámügyintézéshez kapcsolódó feladatokért.
  • A te felelősséged lesz a raktári működés irányítása és az évvégi leltározás teljes felügyelete, koordinálása.
  • Feladataid közé fog tartozni az önálló projekttervek készítése, nyomonkövetése és riportálása a vezetőség felé.
  • A munkád során lényeges lesz a hatékony kommunikáció és folyamatos kapcsolattartás a belső részlegekkel, illetve a beszállítókkal/vevőkkel egyaránt.

Munkakörülmények

A gyár könnyen elérhető tömegközlekedéssel, a cím: Kaposvár Guba Sándor utca 38., a Kaposvári Villamossági Gyárral vagyunk egy telephelyen. A buszmegálló (Kaposvár, Villamossági Gyár) a gyár bejárata előtt helyezkedik el. A gyárhoz vezető út elég forgalmas, de akár biciklivel is lehetséges a bejárás, fedett biciklitárolóban tudod elhelyezni kerékpárodat, amíg dolgozol. Amennyiben úgy döntesz, hogy autóval szeretnél járni, akkor a parkolóban saját, kijelölt parkolóhelyed lesz.

Az irodában az „open office”-ban lesz a helyed, ahol több irodai munkatárssal leszel egy légtérben, mivel a termeléshez kapcsolódó munkakörben dolgozók közvetlen egymás közelében végzik feladataik a hatékony kommunikáció érdekében.

Csapat

Beszerzési és raktár csapatunkat jelenleg 7 fő alkotja; 5 fő termelés tervező, akik a gyáron belül 1-1 gyártási területért felelnek, 1 fő kereskedő és 1 fő raktári műszakvezető. A terület munkatársai 5-15 éve oszlopos tagjai csapatunknak, melynek köszönhetően az utóbbi pár évben jellemző beszerzési nehézségeket közösen sikeresen tudták kezelni.  

A beszerzési és raktár csapat vezetőjeként a 12 fős menedzsment csapat tagja leszel.

A menedzsment csapat tagjai már többnyire 5-15 éve dolgoznak a cégnél, hatékony és sikeres együttműködésüknek köszönhetően a vállalat folyamatosan fejlődik és bővül. Az új projektek, pedig közös kihívásként csapatmunkában kerülnek kivitelezésre a menedzsment iránymutatása alapján.

Juttatások

  • Átlag feletti alapbér + éves vezetői bónusz.
  • Havi cafeteria juttatás: bruttó 25.000 Ft + az adott pozícióhoz tartozó átlagbér 4%-a, az első 3 hónapban nem jár, viszont 3 hónapot követően 2 hónapra visszamenőleg megkapod.
  • Minden hónap 4. munkanapján fizetés.
  • Munkába járás támogatása vidékről: autó esetén 30 Ft/km, vonat-, buszbérletnél 86 %-ot térítünk.
  • Törzsgárda jutalom már 2 év után és ajánlásért is kaphatsz jutalmat, ha segíted bővíteni csapatunk.
  • Támogatjuk tanulmányaidat: ha képezni szeretnéd magad vagy szívesen fejlődnél, akkor részt vehetsz képzéseken/ tréningeken.
  • Évente 2 alkalommal leállás, nyáron 1 hét, illetve télen az ünnepek alatt sem kell dolgoznod, így biztos, hogy lesz időd a pihenésre, előre tudsz tervezni a szabadságoddal.
  • Céges rendezvényeinkkel, programjainkkal könnyen kikapcsolódhatsz.

Mikor érdemes erre a lehetőségre jelentkezned?

  • Ha rendelkezel felsőfokú szakirányú végzettséggel.
  • Ha van legalább 3-5 éves tapasztalatod multinacionális gyártó cégnél hasonló munkakörben.
  • Ha tárgyalóképes szinten beszélsz és írsz angolul.
  • Ha biztos felhasználói tudásod van MS Office-ban (word, excel, power point, outlook).
  • Ha hatékonyan tudsz csapatban dolgozni és jó szervezőkészséggel rendelkezel.
  • Ha tudod hogyan kell proaktívan a problémamegoldásra fókuszálva megoldani az esetleges konfliktusokat/ kihívásokat jelentő helyzeteket.
  • Ha képes vagy a cég érdekeit képviselni és jó tárgyalókészséggel rendelkezel.

Előnyt jelent:

  • Német vagy francia nyelvtudás.
  • ERP rendszer ismeret.

Amiről még érdemes tudnod:

Mivel gyártó cég vagyunk, így a hatékonyság nagyon fontos a termelésben, amihez elengedhetetlen a folyamatos anyagellátás biztosítása a gyártás részére és az esetleges nehézségek kapcsán a konfliktusok kezelés és szoros együttműködés a társterületekkel a közös problémamegoldást szem előtt tartva.

Mire számíthatsz miután jelentkezel?

Amennyiben relevánsnak tartjuk a szakmai hátteredet, személyes interjúra időpontot fogunk veled egyeztetni.

Az elsőkörös interjú egy kb. 60 perces beszélgetés lesz az irodánkban, melyen a HR vezető, Beszerzési vezető és a Telephely igazgató vesz részt, így neked is lehetőséged lesz megismerni őket.

A második körös interjú (30 perc) személyesen vagy online formában lesz megtartva angol nyelven, ahol az Ügyvezető Igazgatóval tudsz majd beszélgetni.
 

Ha bármilyen kérdésed lenne a kiválasztási folyamattal kapcsolatban írhatsz nekünk az alábbi emailcímre: allas.kpv@mersen.com

Milyen lesz a betanulási idő?

Az első napodon megkapsz minden oktatást, ami ahhoz szükséges, hogy elkezdhesd nálunk a munkát (gyártájékoztató, minőségirányítási-, biztonsági-, IT oktatás), majd bemutatunk a csapatnak.

A betanulásodat a tapasztalt Beszerzési vezető fogja segíteni, aki 15 éve erősíti csapatunkat.

Mennyire fontos az angol nyelvtudás?

A cég külföldi tulajdonú, így a francia vezetőséggel a közös nyelv az angol, illetve heti rendszerességgel szerveznek online megbeszéléseket, ahol a szakmai kérdésekről egyeztetnek.

Mivel a vevőink külföldiek, így velük való kapcsolattartás is angol nyelven történik.

Szívesen dolgoznál a túláramvédő biztosító betétek egyik legnagyobb európai gyártójánál?

Ha úgy érzed, hogy az eddig megszerzett szakmai tapasztalatodat szívesen kamatoztatnád egy folyamatosan fejlődő cégnél, ahol egy klassz menedzsment csapat tagja lehetsz, akkor jelentkezz még ma magyar és angol nyelvű önéletrajzzal.

Kattints a ‘Jelentkezés’ gombra!