Termelés tervező
A mindennapokban a precizitás és a logikus gondolkodásmód jellemez és szeretsz koordinálni, előre tervezni?
Keressük proaktív és talpraesett termelés tervező munkatársunkat, aki szeretne tapasztalatot szerezni egy folyamatosan fejlődő multinacionális cégnél!
A Fusetech Kft. a túláramvédő biztosító betétek kulcsgyártója, egyike a három legnagyobb európai gyártónak. Az általunk előállított termék mások biztonságát szolgálja, akár atomerőművekben vagy olajfúrótornyokban is használják biztosító betéteinket világszerte. A mindennapi munkavégzés során első helyen az egészség és a biztonság áll.
Mire számíthatsz, ha csatlakozol csapatunkhoz?
- A te feladatod lesz a vevőktől érkező megrendelések kezelése; rögzítése, a teljesíthetőség ellenőrzése és a rendelés visszaigazolása, hogy mikorra várható a kiszállítás.
- A te felelősséged lesz az adott gyártási területhez tartozó anyagok beszerzése melyek a termék legyártásához szükségesek, valamint a készlet monitorozása, nyilvántartása.
- Ehhez kapcsolódóan fontos a beérkezett árajánlatok feldolgozása a költségek optimalizálása érdekében és a folyamatos kapcsolattartás a beszállítókkal.
- A mindennapi feladatok során lényeges a műszakvezetőkkel való együttműködés, a gyártás részére a munkarendelések kiadása és azok teljesítésének nyomon követése.
- Az anyagok és termékek kapcsán te felelsz majd a számlázásért (számlák leigazolása, ellenőrzése).
- A munka során fontos a vevő centrikus hozzáállás, hiszen a te feladatod lesz a folyamatos kapcsolattartás a külföldi partnerekkel.
- A te felelősséged lesz a kiszállítás előkészítése: a szállítmányok összeállítása és a szállító levelek elkészítése, fuvarok szervezése.
- A gyártás és a termelés tervező csapat folyamatos együttműködése elengedhetetlen a pontos vevői kiszállítás teljesítéséhez, ezért heti egy alkalommal a kapacitás megbeszélés során egyeztetünk a gyártástervezésről, mind anyagellátási, mind prioritási szempontok alapján.
Munkakörülmények
A gyár könnyen elérhető tömegközlekedéssel, a cím: Kaposvár Guba Sándor utca 38., a Kaposvári Villamossági Gyárral vagyunk egy telephelyen. A buszmegálló (Kaposvár, Villamossági Gyár) a gyár bejárata előtt helyezkedik el, az alábbi buszokkal megközelíthető: 5910, 5917, 5918, 81, 82, 83. A gyárhoz vezető út elég forgalmas, de akár biciklivel is lehetséges a bejárás, fedett biciklitárolóban tudod elhelyezni kerékpárodat, amíg dolgozol. Amennyiben úgy döntesz, hogy autóval szeretnél járni két tágas parkoló közül tudsz választani, ugyanakkor a délutáni műszak kezdetekor nem feltétlenül egyszerű parkolóhelyet találni.
Rugalmas munkaidő beosztásban fogsz dolgozni, ami azt jelenti, hogy alapvetően a munkaidőd 7:45-16:15-ig tart (félóra ebédidő ledolgozással), de ha hamarabb el kell menned vagy ügyintézés miatt csak később tudsz beérni, akkor a vezetőddel egyeztetve erre is van lehetőséged.
Az irodában az „open office”-ban lesz a helyed, ahol több irodai munkatárssal leszel egy légtérben, mivel a termeléshez kapcsolódó munkakörben dolgozók közvetlen egymás közelében végzik feladataik a hatékony kommunikáció érdekében.
Csapat
Beszerzési csapatunkat jelenleg 6 fő alkotja; 5 fő termelés tervező, akik a gyáron belül 1-1 gyártási területért felelnek és 1 fő kereskedő. A terület munkatársai 5-15 éve oszlopos tagjai csapatunknak, melynek köszönhetően az utóbbi pár évben jellemző beszerzési nehézségeket közösen sikeresen tudták kezelni.
A csapatot az Ellátási lánc és Raktár vezető fogja össze, aki a raktári csapatért is felel.
Juttatások
- Átlag feletti alapbér + havi bónusz.
- Havi cafeteria juttatás: bruttó 25.000 Ft + az adott pozícióhoz tartozó átlagbér 4%-a, az első 3 hónapban nem jár, viszont 3 hónapot követően 2 hónapra visszamenőleg megkapod.
- Év végén 13. havi fizetés (december közepén utaljuk), ami extrán hasznos a karácsonyi készülődés során.
- Minden hónap 4. munkanapján fizetés.
- Munkabérelőleg kérhető 6 hónap munkaviszonyt követően.
- Munkába járás támogatása vidékről: autó esetén 30 Ft/km, vonat-, buszbérletnél 86 %-ot térítünk.
- Törzsgárda jutalom már 2 év után és ajánlásért is kaphatsz jutalmat, ha segíted bővíteni csapatunk.
- Támogatjuk tanulmányaidat: ha képezni szeretnéd magad vagy szívesen fejlődnél, akkor részt vehetsz képzéseken/ tréningeken.
- Céges laptopot és telefont biztosítjuk számodra a munkavégzéshez.
- Évente 2 alkalommal leállás, nyáron 1 hét, illetve télen az ünnepek alatt sem kell dolgoznod, így biztos, hogy lesz időd a pihenésre, előre tudsz tervezni a szabadságoddal.
- Céges rendezvényeinkkel, programjainkkal könnyen kikapcsolódhatsz.
- Minden évben számíthatsz béremelésre! Mi értékeljük, ha jól teljesítesz!
Azért éri meg neked hozzánk jelentkezni, mert…
-
Értékes tapasztalatot szerezhetsz egy nemzetközi cégnél.
- Ha szeretnél tanulni vagy fejlesztenéd magad, akkor lesz rá lehetőséged.
- Nem kell túlbonyolított folyamatok alapján dolgoznod.
- Ha van fejlesztési javaslatod, ötleted, azt szívesen fogadjuk.
- Egy jó hangulatú, lelkes csapat tagja lehetsz.
- Rugalmas munkaidőben dolgozhatsz.
- Lehetőséged van heti 1 napot otthonról dolgozni.
- Biztos és fejlődő munkahelyet nyújtunk!
- Minden évben számíthatsz béremelésre!
Mikor érdemes erre a lehetőségre jelentkezned?
- Ha rendelkezel középfokú végzettséggel (műszaki/technikus/érettségi)
- Ha tárgyalóképes szinten beszélsz és írsz angolul.
- Ha van hasonló munkakörben 2-3 éves tapasztalatod.
- Ha biztos felhasználói tudásod van MS Office-ban (word, excel, power point, outlook).
- Ha vállalatirányítási rendszer használatában van gyakorlatod.
- Ha hatékonyan tudsz csapatban dolgozni.
- Ha tudod hogyan kell problémamegoldásra fókuszálva megoldani az esetleges konfliktusokat/ kihívásokat jelentő helyzeteket.
- Ha precízen és önállóan el tudod végezni a napi rutinra épülő feladatokat.
Előnyt jelent:
- Felsőfokú végzettség (logisztikai/ pénzügyi/ közgazdasági területen).
- Multinacionális gyártó cégnél szerzett tapasztalat.
- Német vagy francia nyelvtudás.
Ami nehézség lehet:
A munka során elsődleges szempont a vevők részére a pontos kiszállítás, amihez elengedhetetlen a gyártással való hatékony együttműködés, ugyanakkor az esetleges alapanyag beszerzési nehézségek proaktív és problémamegoldó hozzáállást igényelnek az ilyen szituációkban.
Mire számíthatsz miután jelentkezel?
Amennyiben relevánsnak tartjuk a szakmai hátteredet, egy személyes interjúra időpontot fogunk veled egyeztetni. Ez egy kb. 40-50 perces beszélgetés lesz az irodánkban, melyen a HR generalista és az Ellátási lánc és Raktárvezető vesz részt, így neked is lehetőséged lesz megismerni őket.
Ha bármilyen kérdésed lenne a kiválasztási folyamattal kapcsolatban írhatsz nekünk az alábbi emailcímre: allas.kpv@mersen.com.
Az első napodon megkapsz minden oktatást, ami ahhoz szükséges, hogy elkezdhesd nálunk a munkát (gyártájékoztató, minőségirányítási-, biztonsági-, IT oktatás), majd bemutatunk a csapatnak.
A betanulásodat az Ellátási lánc és Raktárvezető és egy tapasztalt Termelés tervező kolléga fogja segíteni.
Tanultam angolul, de passzív a tudásom, van esélyem?
Nálunk tényleg fontos, hogy tudjál kommunikálni angolul, mivel a vevőink külföldi partnerek, így az aktív kommunikáció szóban és írásban is elengedhetetlen a feladatok elvégzéséhez, de biztosítjuk, hogy részt vehess tanfolyamon, ha szükséges.
Pályakezdő vagyok. Érdemes jelentkeznem?
A pozícióra több éves tapasztalattal rendelkező kollégák jelentkezését várjuk.
Van home office?
A belső szabályzatunk alapján heti 1 alkalommal engedélyezett a home office ebben a munkakörben.
Szívesen dolgoznál a túláramvédő biztosító betétek egyik legnagyobb európai gyártójánál?
Akkor jelentkezz még ma magyar nyelvű önéletrajzzal.
Kattints a ‘Jelentkezés’ gombra!